Sunday 7 October 2012

Ciri Bisnes Yang Patut Anda Nilai

Awas!

Assalam & salam sejahtera

Terima kasih kerana masih setia mendapatkan maklumat daripada saya. Perkongsian hari ini adalah beberapa tips yang mungkin berguna untuk anda menapis bisnes yang risiko rendah.

Ini adalah hasil daripada pengalaman saya sendiri dalam menjalankan bisnes secara maya ini.

1. PRODUK
Anda kena pastikan produk yang ditawarkan itu dapat memberikan nilai pada anda dan juga pasaran sasaran anda.

STIFORP menawarkan tools perniagaan yang membantu anda mengembangkan lagi bisnes anda. Ianya membantu anda mendapatkan pelanggan daripada internet.

2. Modal
Modal juga memainkan peranan yang penting untuk anda analisis. Ramai yang tertipu dengan bisnes yang modal tinggi. Modal tinggi tak bermakna boleh mendapatkan keuntungan banyak dan cepat. Tetapi, mungkin lebih "money game". Biasanya anda lihat perhubungan modal dan produk.

Selain itu juga, lihat pada produk itu samada ada pengganti ataupun eksklusif.

Saya sertai STIFORP kerana tools yang ditawarkan stiforp ini mampu jimatkan kos sistem yang sama saya gunakan dalam bisnes internet saya.

3. SISTEM KERJA
Orang berniaga mahukan keuntungan, kann?

STIFORP menawarkan pada anda keuntungan 2 kali ganda sebenarnya.

Pertama, keuntungan peningkatan bisnes sedia ada anda. Kedua, keuntungan daripada rekmen anda terhadap rakan, orang keliling anda tentang stiforp iaitu anda dapat bonus komisyen.

Sistem kerja ini berkaitan dengan cara anda bekerja ddalam bisnes anda ini. Adakah kena fokus 24jam dengan bisnes ini? ada tak sistem yang bantu anda bekerja? dan bagaimana team kerjasama antara anda dan orang yang rekmen anda bisnes ini?

Di Stiforp, kam sediakan sistem untuk anda bekerja secara automatik, anda perlu promosikan web anda (dan ini pun boleh bergerak secara automatik). dan sistem kami ini akan menapis mereka yang berminat sahaja. Jadi masa anda tak terbuang dengan mereka yang tak berminat dengan tawaran anda. Oleh itu, anda boleh lakukan bisnes ini secara PT dengan betul, 7 - 8 jam seminggu dan cukup.

4. PEMBAYARAN BONUS
Inilah faktor yang paling saya utamakan. Jika anda buat betul-betul dan bonus tinggi, bagaimana syarikat nak bayar bonus anda?

STIFORP membayar bonus anda dengan menggunakan Debit Mastercard Payoneer, yang anda boleh gunakan serata dunia!...anda boleh shopping di store yang terima kad mastercard, anda boleh keluarkan wang dari mesin ATM seluruh dunia. Maknakata, bonus anda sangat-sangat secure.

Ok...4 ciri bisnes ini lah menjadi penentu saya untuk memilih satu bisnes. Dan setakat yang saya jalankan sehingga hari ini tak ada lagi kene penipuan.

Saya juga berharap anda dapat follow kreteria yang saya kongsikan di sini.

Sekian Terima kasih



Mr Ameen

No comments:

Post a Comment