Thursday 4 October 2012

Mmmm...Ada Bonus Lumayan Yang Saya Nak Ceritakan...

Assalam & Salam sejahtera

Anda mahu tak? Kalau ya, nak saya cerita kan tentang bonus lumayan ni? kalau tak mahu baca...apa boleh buat...saya tetap akan cerita kan juga!

Ye la, kena la kongsi peluang-peluang yang ada!...setakat ini la ya...ada la dalam 250 orang yang telah mengambil peluang yang saya berikan ini, daripada jumlah itu, hampir 100% yang dah ada bonus! sekurang-kurangnya USD4.00! Lumayan bukan?

Ok...saya nak ceritakan kisah saya sendiri...dengan bukti-bukti yang saya tonjolkan di sini nanti. Kisahnya bermula pada bulan Jun 2012, di mana saya baru je memulakan bisnes STIFORP ini dengan sambil-sambilan jer...

bukti bayaran bonus bulanan saya, meningkat setiap bulan
Pada bulan Jun 2012, bonus bulanan saya hanya USD17.19 sahaja. Tetapi meningkat 2 x ganda pada bulan Julai 2012 ke USD48.97. Mana kala bulan Ogos 2012, bonus bulanan saya meningkat 2 x ganda lagi ke USD106.71. Dan akhirnya pagi tadi (4 Oktober 2012) saya terima USD142.05 sebagai bonus bulanan September 2012.

Saya mendapat peningkatan bonus setiap bulan, itu belum lagi setiap minggu.

Ok rakan pembaca sekelian, bonus bulanan ini terhasil daripada perkembangan rangkaian saya sendiri. Bagaimana ianya berkembang? Ianya berkembang ata inisiatif rakan-rakan niaga saya sendiri beserta support sistem yang telah saya dan team saya bangunkan.

Ok, katakanlah saya tak membantu mereka mendapatkan income, maka jawapannya akan tercatit di sini. Income saya tak akan berkembang...untuk mendapatkan income makin berkembang, maka, kita kina bantu rangkaian kita...jadi...wujud "WIN-WIN SITUATION" di sini.

Oleh yang demikian, anda pun boleh mendapat pendapatan PT seperti ini, ok tak kalau saya katakan setiap minggu anda ada pendapatan tambahan RM300.00?. Jika ya, perniagaan STIFORP dan sistem kerja kami yang proven ini boleh bantu anda!

Terima kasih



Mr AMeen
MRKTGworks

1 comment: