Tuesday 30 October 2012

Jalan Makin Sesak?

Assalam &  Selamat sejahtera

Apa khabar? harap anda semua sihat sejahtera. Dan saya doakan anda semakin sihat dan ceria di samping keluarga anda!.

Ok, blogging saya pada hari ini adalah berkaitan dengan "kesesakan" yang saya tempuh bila balik kampung bercuti Raya Haji lepas.

Saya tahu, anda pun tempuh kesesakkan lalulintas masa balik raya lepas. Tak boleh elak kann? begitu juga la dalam dunia bisnes, bila dah masuk dalam satu bisnes yang sesak, penuh...kita tak boleh bergerak dengan lajuuu......

Ok, rakan sekeelian, kenapa tak bertindak cepat? contohnya balik kampung awal. Begitu juga dalam bisnes, anda tak perlu nak lihat dan tunggu sesuatu perkara itu terlebih dulu...tetapi apa yang perlu anda buat adalah;

BERTINDAK AWAL

Bagus tau kalau bertindak awal ni...salah satu nya adalah dapat elakkan kesesakan...

Oleh itu, saya rekmen anda untuk menjalankan bisnes STIFORP ini, kerana belum wujud lagi kesesakan dalam bisnes ini...anda menjadi orang yang terawal untuk menjalankan bisnes ini. Jadi, kenapa nak tunggu sesak baru nak bermula? Apa kata bermula sekarang...Hubungi saya segera untuk appointment : Ameen 017-6655344

Sekian terima kasih...


AMeen

No comments:

Post a Comment