Monday 1 October 2012

Bisnes Stiforp Team Kami Semakin Berkembang!

AsSalam & Salam Sejahtera saya ucapkan pada anda semua...Saya harapkan anda sihat dan sejahtera hendaknya....

Ok la...hari ini saya ingin berkongsi kegumbiraan team Stiforp saya pada anda.

Ini akan membuktikan pada anda juga, bahawa Stiforp ini adalah bisnes yang dijalankan secara international. Bukan setakat pasaran Malaysia sahaja, tetapi boleh mengjangkau ke pasaran luar Malaysia! Namakan je negara apa...pasti saya yakin, Stiforp bisnes ini mampu dijalankan oleh warganegara berkenaan.

Mungkin ada tahu dan mungkin juga anda tak tahu, team Stiforp saya telah memasuki pasaran Indonesia dan Brunei. Itu pun pada 3 bulan yang lepas. Tetapi....

BARU-BARU INI....

Saya dapati terdapat 2 negara yang saya tak jangkakan telah sertai team saya! iaitu...


PAKISTAN!

dan juga....

ARAB SAUDI!

dan juga beberapa negara...

NEW ZEALAND


SINGAPURA

Para pembaca sekelian, cuba anda fikirkan seminit....

Berapakah kos untuk membuka bisnes di negara-negara di atas? Berjuta RM? Puluh Juta RM?...itu baru sahaja MODAL...

Bagaimana pula dengan, undang-undang disana? 'setup' pejabat? pekerja, staf?...semuanya memerlukan kos yang tinggi!...tenaga!...dan masa yang panjang...

TETAPI....

Saya menerobos kenegara tersebut dalam masa 3 bulan sahaja dengan bisnes Stiforp....

Mudah bukan?

Ini lah bisnes yang SEBENAR nya....Berbisnes cara bijak dan mudah...

" ONLINE NETWORKING BUSINESS REVOLUTION "

Ok la, setakat ini sahaja perkongsian saya pada anda semua. Setiap hari ada sahaja signup ahli VIP baru dalam team saya. dan tak mustahil, mereka yang ambil tindakan sekarang ini, akan berjaya mengembangkan bisnes Stiforp dia diperingkat antarabangsa!

Sekelian Terima kasih









Mr Ameen
MRKTGworks
STIFORP Team Leader




No comments:

Post a Comment