Wednesday 31 October 2012

Anda Adalah 'Rakan Niaga' bukan 'Pelanggan'

Assalam & Selamat sejahtera

Apa khabar rakan niaga dan bakal rakan niaga sekelian. Ramai yang konpius tentang perkara ini, mereka ingat saya nak menjual. Mereka ingin dengan hanya join dan guna produk tools STIFORP dah cukup untuk tingkatkan keuntungan bisnes mereka.

Anda silap. STIFORP adalah satu peluang bisnes networking alaf baru. STIFORP juga menjadi satu punca 'extra income' untuk anda yang menjalankan bisnes.

Begini ; Anda guna pakai sistem STIFORP dalam bisnes sedia ada ada, bisnes sedia ada anda akan semakin meningkat, dan jika anda rekemen rakan anda guna sistem STIFORP, anda mendapat bonus daripada STIFORP. Income 2 dalam 1!

Oleh itu, istilah pelanggan tak ada di sini, anda adalah Rakan niaga STIFORP.

Contoh paling simple, anda jalankan bisnes secara online, menggunakan laptop yang ada Miscosoft Windows, anda rekmen rakan anda buat bisnes online dengan beli laptop dan Ms Windows, ada tak Bill Gates (owner Microsoft) bagi anda komisyen sebab rekmen Ms Windows pada rakan anda?

TAK ADA!

Sebab anda adalah PELANGGAN MICROSOFT

Tetapi jika anda RAKAN NIAGA Microsoft, anda mungkin dapat KOMISYEN....

Di STIFORP, anda semua adalah rakan niaga...oleh itu, dengan rekmen kepada kawan dan lawan, anda di bayar komisyen jika mereka gunakan STIFORP.

Sekian harap faham dan rebut peluang ini untuk jadi rakan niaga STIFORP.

Bole hubungi saya; Ameen 0176655344 untuk join dengan kadar segera + Tawaran hebat.





Mr Ameen




1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete