Sunday 23 September 2012

Plan Bonus STIFORP

Assalam & Selamat Sejahtera

Perkongsian saya pada kali ini adalah untuk berkongsi plan ganjaran STIFORP.

4 cara untuk memperolehi ganjaran daripada STIFORP.

1. POWERLINE BONUS
Bonus ini adalah bonus saguhati yang diberi syarikat kepada ahli yang upgrade awal di dalam powerline. Bonus yang akan diperolehi adalah USD4.00.

2. BONUS TAJAAN

Bonus yang anda akan dapat bila membuat penajaan. Bonus ini adalah bonus unilevel. Bonus ini dimasukkan secara mingguan.

Anda (A) menaja B , anda akan perolehi USD25.00
Bila, B menjana C , B akan dapat USD25.00, Anda (A) mendapat USD2.00
Bila C menaja D, C akan dapat USD25.00, B akan dapat USD2.00, Anda (A) akan dapat USD1.00
Apabila anda dah capat rank 4STAR (150 org dlm rangkaian sendiri), setiap ahli baru minggu anda akan perolehi USD1.00/orang, tanpa had.
Apabila capai 5 STAR (500 orang dlm rangkaian sendiri) tambahan USD1.00 bagi ahli baru dalam rangkaian anda tanpa had


3. BONUS MATRIX
Setiap ahli akan memperolehi organisasi 14 LEVEL. Setiap orang dalam organisasi itu akan memberikan anda USD0.25. Pendapatan ini akan maksima sehingga RM24,000.00.


4. BONUS MATCHING
Anda boleh memperolehi royalty daripada ‘direct’ penajaan anda sehingga 5 generasi. Royalti daripada pendapatan MATRIX BONUS mereka.


Ini adalah serba ringkas bonus-bonus yang ada di dalam pelan ganjaran STIFORP. Bayaran bonus dilakukan setiap minggu dan setiap awal  bulan.

Kesimpulannya, pelan ganjaran ini berkonsepkan membantu rangkaian , tidak wujud orang atas je yang kaya, di sini siapa yang rajin dia yang akan dapat imbuhan yang lumayan. Tak kira la dia orang atas ke tak, orang awal ke bukan....semua yang terima adalah adil dan berasaskan kepada usaha.

Sekian sahaja perkongsian saya pada hari ini. Jika masih samar-samar lagi, apa kata add saya sendiri untuk dapatkan penerangan lebih lanjut.



Terima kasih



MrAmeen
MRKTGworks


No comments:

Post a Comment