Monday 1 October 2012

Seni Jalankan Bisnes STIFORP

AsSalam & Selama Sejahtera

Ok la, ok la....saya cerita kan juga kat blog STIFORP saya ni....

Banyak soalan bertalu-talu kepada saya berkenaan bisnes STIFORP ni....

" Ini pelaburan ke?..."

" Kena cari orang ke nak buat PT kat bisnes ni? "

" Saya rabun IT la..., tak pandai komputer..."

Banyak lagi soalan-soalan yang menjurus kepada "SENI MENJALANKAN BISNES STIFORP".

Saya akan berkongsi dengan anda, Seni menjalankan bisnes ini. Pengalaman selama 4 tahun lebih dalam Online Networking Business (ONB) telah membuatkan saya faham dan sedar tentang 'sistem kerja' yang teratur dan boleh diduplikasi.

Sistem kerja yang standard, boleh diikuti dan difahami oleh team member adalah sistem terbaik untuk kita maju dan menjalankan bisnes ini secara automatik.

Oleh itu, seni yang saya gunakan adalah " Mencipta satu sistem yang dapat membantu semua rangkaian saya menjalankan bisnes ini ". Ini adalah flow sistem saya ini.

PROMOSI WEB
---->
MASUKKAN PROSPEK KEDALAM SISTEM AUTORESPONDER
---->
SISTEM AUTORESPONDER MENAPIS PROSPEK ANDA YANG BERMINAT
----- >
PROSPEK YANG BERMINAT AKAN CALL, HUBUNGI ANDA
---->
ANDA BERI INFO LANJUT & BANTU MEREKA JADI VIP MEMBER
----->
ANDA DAPAT BONUS!

Jika dilihat daripada flow ringkas ini, tugas anda hanya 20% sahaja, iaitu promosikan web dan beri info pada prospek anda yang berminat.

Jika anda fikir, anda kena cari orang...anda SALAH, selama saya buat bisnes ini, saya tak cari orang...saya hanya PROMOSIkan WEBSITE yang DIBERI, ada prospek yang mendaftar, saya masukkan dalam sistem dan sistem itu menapis orang yang berminat ataupun tak. Prospek yang berminat AKAN CARI KITA untuk tahu lebih lanjut....

Selepas anda baca blog saya ini, mungkin anda juga akan call saya dan tanya tentang bisnes ini...

Tugas-tugas lain seperti followup sistem team yang akan bantu anda. Jadi, anda boleh FOKUS pada kerjaya utama anda, dengan STIFORP ini, anda boleh lakukannya secara PT 2 - 3 jam sehari.

Bisnes STIFORP ini adalah bisnes yang MESRA PART TIME!

Jika nak tahu lebih lanjut lagi, boleh hubungi team saya.


Sekian Terima kasih



Ameen
Team Leader Stiforp

No comments:

Post a Comment