Friday 28 September 2012

Tahniah kepada Anda!

AsSalam & Selamat Sejahtera

Tahniah! Tahniah! atas pencapaian anda hari ini...Jika anda bekerja, tahniah kerana anda mendapat gaji dan kenaikkan pangkat di tempat kerja.

Jika anda seorang peniaga, tahniah kepada anda kerana mendapat keuntungan perniagaan. Jika anda seorang pelajar, tahniah kerana anda masih belajar di Universiti yang sama!

Tahniah juga kepada anda yang telah mengambil langkah perubahan dengan menyertai satu perniagaan berasaskan internet ini. Tahukah anda, hanya 5 % jer yang berani bertindak!

Para pembaca blog sekelian, saya sebenarnya ingin berkongsi dengan anda satu kegembiraan yang mana saya kecapi dulu semasa saya bergelar seorang 'pekerja'...

Gini kisahnya....

Sekitar tahun 2007, saya telah 'shut-down' semua bisnes yang saya lakukan. Saya telah mengambil keputusan untuk bekerja semula di sebuah firma perakaunan di Shah Alam. Maka, bermulalah tugas saya sebagai seorang pekerja...seorang "AKAUNTAN"

Saya terima gaji bulanan daripada syarikat. Pada tahun 2008, isteri saya telah mendaftar 1 bisnes online yang bermodalkan sebulan RM450, dengan wang gaji saya. Pada mulanya, saya ragu...tetapi disebabkan bisnes ini ada produk, maka saya teruskan. Saya buat bisnes tu secara part time je, 3 - 4 jam sehari dari maa santai saya.

Pada mulanya bisnes online ni mudah...tetapi tak la mudah, pengalaman pertama saya dengan bisnes online...Tetapi saya tetap buat juga. 3 bulan tak dapat hasilnya...tetapi saya teruskan juga hinggalah pada bulan ke-4 saya berjaya menghasilkan RM500 sebulan secara part time.

Ok la tu...dapat extra RM500 sebulan...ini lah kegembiraan yang ingin saya kongsikan pada anda...

Dengan wang tambahan ini, dapatlah saya menabung, dapatlah membeli gadjet, tools, komputer dan sebagainya....Kalau harap wang gaji, sungguh terhad....

Wang dari bisnes PT ini, kita sendiri tentukan jumlah nya...kalau rajin dapat la banyak...kalau malas, dapat juga...

oleh itu rakan-rakan sekelian, jika anda masih bekerja, masih terima gaji dan masih anggap gaji tak cukup-cukup tu, saya cadangkan anda mulakan satu perubahan dalam kehidupan harian anda...

JALANKAN PERNIAGAAN ONLINE

Kini saya telah jalankan bisnes secara online hampir 4 tahun, dan saya boleh bantu anda untuk sukses dalam perniagaan online anda...

Jangan "RISIKOKAN" diri anda dengan sertai dengan mereka yang kurang berpengalaman...

So, offer pada saya sehingga AHAD SAHAJA (30 September 2012), anda sertai saya dalam bisnes ini, saya akan berikan anda ;

#1 DISKAUN RM10 untuk upgrade ke member (yuran sebenar termasuk membership fee RM520)

#2 Saya berikan anda tools promosi seperti website & sistem followup canggih kami.

#3 Bonus USD4.00 bila anda sign up

#4 Team support & team training secara PERCUMA

Jadinya, jika anda ingin kan tools support bisnes ini, anda kena laburkan RM1500 untuk dapatkan sistem yang sama seperti saya, tetapi saya telah sediakan untuk anda jalankan bisnes anda.

Ingat...

OFFER INI TAMAT SELEPAS AHAD (30 September 2012)

Berminat nak ambil offer saya ini? call 017-6655344 ameen

Sekelian terima kasih






Ameen
MRKTGworks
CEO bisnes dari rumah

No comments:

Post a Comment