Friday 21 September 2012

Anda Orang KL?

Assalam

Anda tinggal di mana? sekitar Kuala Lumpur? Shah Alam? Puchong? Bangi? Kajang?...saya dapat banyak respon dari kawasan ini...

Oleh itu, saya akan buat beberapa mini preview sekitar anda, bermula pada 22 September 2012.

Berikut adalah roadshow saya;

Tarikh : 22 September 2012
Tempat : Bangsar South (Kg Kerinchi)
Masa : 10.30 pagi

Tarikh : 24 September 2012
Tempat : Jaya Jusco (AEON) Bandar Tun Hussien Onn,Sri Kembangan
Masa : 11.00am

Tarikh : 26 September 2012
Tempat : Old Town White Coffee, Seksyen 7, Shah Alam
Masa : 10.30 pagi

Tarikh : 29 September 2012
Tempat : Bangsar South (Kg Kerinchi)
Masa : 10.30 pagi

Anda boleh SMS/call sy untuk confirmation  : 017-6655344

Saya harap, dengan jadual saya ini, mampu bantu anda untuk ketahui lebih lanjut tentang bisnes ini. Boleh jumpa saya di tempat ini, ataupun hubungi saya untuk set appointment. No tel saya 017-6655344

Sekian Terima kasih







AMeen
MRKTGworks

4 comments:

  1. assalamualaikum...

    semua area kl ja..??
    area utara... kangar... x ada ka..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam tuan,

      kalau duluar Kuala Lumpur, saya galakkan mendengar webinar kami stiap selasa jam 9.30 malam.

      Jika tuan nak dengar, boleh sms saya 017-6655344 utk dapatkan websitenya.

      tq

      Delete
  2. PAK CIK, TERIMA KASIH SAYA AGAK BINGUNG BAGAIMANA SAYA HARUS MENDAFTAR KE STIFORP ANDA

    MARJIYONO FROM INDONESIA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi pak Marijiyono

      Bapak boleh upgrade jadi member dgn Stiforp, saya dan team akan bantu bapak jaalankan bisnes ini secara online.

      Delete