Monday 17 September 2012

Testimoni Bisnes Stiforp

Assalam

Pada kali ini, saya ingin berkongsi beberapa kegembiraan rakan niaga stiforp. Mereka ini telah dapat hasil daripada perniagaan STIFORP.

Kerja yang simple dalam stiforp, membolehkan sesiapa saja ada peluang untuk mendapatkan pendapatan. Sebelum saya teruskan, ada satu perkara yang perlu anda ketahui. Iaitu, bagaimana stiforp ini membayar bonus rakan niaganya?

Stiforp membayar bonus rakan niaga melalui transaksi wang bonus ke dalam DEBIT MASTERCARD Payoneer. Setiap rakan niaga, dikehendaki memohon secara PERCUMA kad ini.

Ini adalah contoh card yang dipohon oleh rakan niaga Stiforp. Dengan kad ini, yanada logo MASTERCARD, memudahkan rakan niaga Stiforp untuk menggunakan bonus di mana-mana sahaja seluruh dunia ini.

Kad ini sah digunakan di Malaysia, Indonesia, Brunei, Singapore, Thailand dan seluruh dunia! Setiap rakan niaga Stiforp tak terdedah kepada RISIKO BONUS HILANG ATAUPUN DICURI OLEH UPLINE.
Jadinya, anda boleh rendahkan risiko ini...
Saya akan tunjukkan beberapa bukti lagi yang mana, transaksi kad ini.








***Jika tak percaya lagi, lihat 4 nombor  terakhir kad, kemudian lihat sama ada sama tak nombor tu dengan nombor kad yang diprint di kertas/resit.***

Ini lah beberapa bukti yang menunjukkan setiap rakan niaga stiforp ini mendapat pendapatan. Tidak bergantung pada upline untuk dapatkan bonusnya, dan bnus tak disimpan oleh upline.

Transaksi ini sah kerana, MASTERCARD adalah sebuat syarikat yang dikenali satu dunia. Dan apabila satu sarikat seperti STIFORP bergabung bersama MASTERCARD, menunjukkan perniagaan ini adalah sah dan boleh dijalankan di mana-mana sahaja di dunia ini.

Akhir sekali daripada saya, stiforp adalah perniagaan yang SAH, diiktiraf dan anda boleh mendapat bonus terus masuk dalam kad debit MASTERCARD anda tanpa merayu pada upline anda!

Sekian


Terima kasih


Ikhlas
MR Ameen
MRKTGworks

No comments:

Post a Comment