Friday 14 September 2012

Hari ini coaching team Bisnes Sitforp di Seri Kembangan

Assalam

Hari saya meluangkan masa untuk membantu rangkaian saya yang berada sekitar Srei Kembangan. Ada masa 3 jam yang free, untuk membantu rakan bisnes Stiforp mengembangkan lagi bisnes mereka.


Apa yang saya kongsikan dengan mereka?
#1 Promosi
Dengan promosi yang berterusan, bisnes kita secara konsisten akan diketahui ramai. Bisnes ini perlu lah di 'viral' kan pada ramai orang, terutamanya pada pasaran kita.

Dalam team saya, setiap usahawan akan mempelajari teknik ini, iaitu...mem'posisi'kan bisnes mereka pada target pasaran mereka.

#2 Bagaimana nak 'tarik minat' bakal pelanggan?
Tarik minat mereka bukan la dengan menjanjikan pelbagai janji yang indah-indah...

Bak kata rakan saya " Itu cara MLM dulu-dulu...janji bulan dan bintang jatuh ke riba..." Dalam team saya, anda akan tahu bagaimana nak tarik minat mereka berdasarkan 1 analisis "KEPERLUAN" mereka...

#3 Pengurusan Masa Bisnes
Ramai orang yang kantoi kat sini, tak pandai uruskan masa untuk bisnes, keluarga dan diri....perkara paling asas adalah rancang aktiviti yang bakal anda lakukan...kemudian set time atau blok setiap 30min untuk aktiviti anda itu...

Ok...anda akan pelajari pelbagai ilmu, bukan saja dari segi bisnes, malah dari pelbagai sudut yang lain...

Sekian, terima kasih



Mr Ameen
http://www.facebook.com/amendvinfo

No comments:

Post a Comment