Sunday 16 September 2012

Stiforp Team Coaching & Training

Assalam

Apa khabar semua...sihat? saya harap anda sihat sejahtera.

Hari ini, 16 September 2012 sempena Hari Malaysia, saya meluangkan masa saya untuk membantu rangkaian saya menjalankan bisnes mereka.

Coaching hari ini banyak melibatkan bagaimana nak menggunakan social media Facebook untuk tap rakan-rakan online supaya mereka tertarik dengan diri kita, sekaligus follow apa yang kita lakukan.

beberapa gambar yang sempat di ambil :



Kenapa saya luangkan masa saya pada rangkaian saya?

Kerana pengalaman telah beri saya kesedaran, tanpa team, tanpa rakan niaga dan tanpa kerja berpasukan, kita tidak akan BERJAYA...

Saya berjaya kerana di bawah saya ADALAH ORANG YANG BERJAYA dalam bisnes STIFORP ini.

Oleh itu, saya pasti, ada antara anda dah menarik nafas lega kerana takut tak ada panduan ataupun bantuan daripada team. Jadi, anda tak perlu takut untuk sertai bisnes ini, kerana saya sendiri membuktikan bahawa, team sentiasa membantu anda untuk berjaya di dalam bisnes ini.


Sekian terim kasih


Ameen
CEO MRKTGworks

No comments:

Post a Comment