Sunday 23 September 2012

Testimoni Pengeluaran Bonus Stiforp di Brunei

Assalam

Kali ini saya ingin berkongsi beberapa bukti testimoni yang bisnes Stiforp ini membayar bonus kepada rakan niaga mereka, malah tak terbatas di Malaysia sahaja, tetapi seluruh dunia!

Saya akan tunjukkan rakan niaga saya dari Brunei.


Setiap rakan niaga Stiforp akan diminta untuk membuat kad debit mastercard payoneer. Dengan tujuan untuk penerimaan bonus daripada Stiforp. Setiap menber yang menerima bonus mingguan dan juga bulanan, bonus-bonus mereka akan dimasukkan ke dalam kad tersebut.

Dengan kad tersebut, rakan niaga Stiforp bolehlah menggunakan kad itu untuk keluarkan duit dari mana-mana ATM seluruh dunia yang terima mastercard. Boleh juga gunakan kad mastercard payoneer di mana-mana tempat yang terima kad 'mastercard' seluruh dunia.

Ada beberapa lagi gambar testimoni yang saya ingin pertontonkan pada anda.




Saya rasa, kerisauan andatentang penerimaan bonus telah terjawab, kini risiko anda tak terima bonus dari syarikat tak ada...setakat yang saya jalankan bisnes ini, tiap-tiap minggu saya terima bonus. Tak terlepas satu pun.

Jadi, saya sarankan pada anda, jika anda yakin (saya percaya anda yakin) dengan bisnes ini, langkah seterusnya adalah upgrade diri anda menjadi VIP member dalam team kami.

Sekian Terima kasih



Mr Ameen
MRKTGworks

No comments:

Post a Comment