Friday 21 September 2012

Kejayaan Team Kami!

Assalam

Saya bersyukur kepada Tuhan kerana dengan limpah rahmatnya, team saya semakin berkembang...ini adalah hasil daripada kerjasama dalam team yang kuat, saling bantu membantu...

Sehingga hari ini, 21 September 2012, saya mempunyai seramai 218 orang dalam rangkaian.


Saya bermula pada bulan 6 lepas, dengan PT dan santai-santai 3 bulan sahaja, rangkaian saya kini seramai 218 orang, saya hanya membawa 29 orang dalam bisnes ini, selebihnya adalah daripada team.

Mungkin saya ada pengalaman sikit dalam bidang ini, dan berjaya membina rangkaian seperti ini, mari saya tunjukkan pada anda, rakan niaga saya, berusia 58 tahun, dah pencen, dan buat seperti apa yang ada pada sistem saya....Nama beliau : Abang Jack.


Beliau menaja seramai 10 orang, daripada 10 orang itu, rangkaian beliau berkembang. Tak perlu cipta roda baru, tak perlu pikirkan strategi yang baru, anda hanya duplicate sahaja sistem kami. simple kann?

Rakan dari seberang, Pak Nyoman...saya kenal beliau dah lama, tak pernah jumpa, hanya jumpa dalam FB sahaja...tetapi beliau boleh buat bisnes ini....


Beliau lagi BEST! taja 7 orang, tetapi network nya berkembang sehingga 52 orang! hebat!...inilah kuasa internet!...

Jom saya tunjukkan pada orang yang pertama kali join bisnes berasaskan 'networking' ini...Abg Mahadi Long...

Beliau kali pertama join bisnes seperti ini, syukur, rangkaian beliau telah membesar. Walaupun kurang mahir dalam bisnes online & networking, kami di sini membantu satu sama lain. Jadi, anda tak perlu risau untuk tidak dibantu dalam bisnes ini. Team kami sentiasa membantu anda.

Ini lah beberapa contoh rakan niaga saya yang telah mendapat faedahnya...Itu belum lagi saya tunjukkan, mereka yang duduk diam bulan-bulan masuk usd 5 - usd 15. Tetapi ini lah realitinya jika anda memulakan satu perniagaan " ONLINE NETWORKING BUSINESS".

Okla...setakat ini je perkongsian saya kali ini...lepas ini, saya akan dedahkan lagi banyak perkara tentang bisnes STIFORP ini.

Terima kasih




Ameen
MRKTGworks




No comments:

Post a Comment